Ce stim de fapt – partea a – XIV – a

what3

 

Am vazut de mai mult de 3 ori faimosul documentar ” What the bleep do we Know?” si de fiecare data am inteles mai mult.

In acelasi timp, recunosc ca e destul de dificil de urmarit pentru cineva neobisnuit cu acest gen de informatii, cu termenii stiintifici si expresiile academice care ruleaza, in film, destul de repede.

Pentru ca consider ca acest documentar e extrem de valoros, practic popularizeaza noua stiinta care explica lumea – fizica cuantica – si cred ca e mai accesibil sub forma de script, il voi relua in cateva parti.

Documentarul integral, subtitrat, il poti vedea aici.

 

Care este singura planeta locuita din Calea Lactee?

Si care are aceasta profunda si imensa supunere in fata religiei?

Si stiti de ce s-a petrecut asta?

Pentru ca oamenii au tras o linie intre bine si rau.

Daca fac asa o sa fiu pedepsit de Dumnezeu.

Daca fac altfel, o sa fiu rasplatit.

Aceasta e o descriere foarte sumara, care incearca sa ne faca o harta a caii pe care sa o urmam in viata, dar cu rezultate deplorabile.

Pentru ca de fapt nu exista ceva numit bine sau rau.

In modul acesta noi judecam lucrurile foarte superficial.

E nevoie sa ne imbunatatim modul de exprimare si intelegere a lucrurilor.

Sunt anumite lucruri pe care le fac si care stiu ca ma vor face sa evoluez si sunt alte lucruri care nu ma vor face sa evoluez, dar nu sunt bune sau rele.

Nu exista un Dumnezeu care abia asteapta sa te pedepseasca, pentru ca ai facut intr-un fel sau altul.

Nu exista un Dumnezeu care-i condamna pe oameni.

Dumnezeu e un fel de detinator al acelor parti ale experientei noastre despre lume care sunt intrucatva transcendente, sublime…

Nu stiu ce este Dumnezeu, dar am experienta faptului ca Dumnezeu exista.

Exista ceva foarte real in legatura cu aceasta prezenta, numita Dumnezeu, desi nu am idee cum sa-l definesc – sa-l vad ca pe o fiinta sau ca pe un lucru – nu pot face asta.

A-i cere unei fiinte umane sa explice ce este Dumnezeu , e similar cu a-i cere unui peste sa explice apa in care inoata.

Dumnezeu este o superpozitie a spiritului existent in toate lucrurile.

Intr-o zi va trebui sa iubiti abstractul, la fel de mult pe cat iubiti starea de dependenta.

Singurul mod in care ma voi considera vreodata ca fiind mareata, nu va fi prin modul in care actionez asupra corpului meu, ci prin modul in care actionez asupra mintii mele.

Deci inainte de a ne alcatui in mod constient destinul, inainte de a ne arunca inainte din punct de vedere spiritual cu ideea ca gandurile noastre ne pot afecta viata si realitatea pentru ca realitatea=viata, am acest mic pact pe care il fac atunci cand imi creez ziua si imi spun: imi rezerv acest interval de timp pentru a-mi crea ziua.

Si influentez campul cuantic.

Si daca Observatorul ma priveste in tot acest timp, si daca exista un aspect spiritual al propriei mele fiinte, atunci ii spun: da-mi un semn astazi, care sa-mi spuna ca ai fost atent la vreunul din lucrurile pe care le-am creat si fa asta intr-un mod la care sa nu ma astept, astfel incat sa fiu surprins de abilitatea mea de a experimenta aceste lucruri si fa in asa fel incat sa nu am nici cea mai mica indoiala ca acest semn vine de la tine.

Lasă un comentariu